Namnsdag..

Idag är det mammas namnsdag. Även min. Det är Maria idag. Ska till kyrkogården och tända ett ljus. För varje dag som går börjar jag förstå mer och mer att jag aldrig kommer träffa henne igen. Inte i det här livet i varje fall. Jag saknar henne otroligt mycket, och det gör ont när någonting händer som jag verkligen vill berätta. Idag är en sådan dag jag verkligen har någonting att berätta som jag vill att hon skulle veta och dela glädje med mig.
 
Det är en dag med blandade känslor, för idag händer det något stort. I alla fall för min del. Jag berättar senare efter att allting är helt klart. Skriver jag inte här idag, så finns det antingen att läsa på Instagram eller Facebook för er som har tillgång till det.
 
/ Sofia
 
Mamma tokar sig.
 
 Jag och mamma på Lagerhaus någon gång kring 2009-2010
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

carlssonsofia.blogg.se

You don't know how strong you are until being strong is the only choice you have

RSS 2.0