En helt ny frihet

Idag har jag köpt min första bil och jag är så otroligt glad och nöjd över den. Den må inte ha mycket hästkrafter men den har charm och är lite tuff. Nu måste jag dock försöka lista ut det här med att koppla mobilen till bilen via bluetooth som inte riktigt vill fungera. Det får bli morgondagens problem. Imorgon blir det dessutom en tur till Boda borg och på kvällen en tur till pappa.
 
Har för övrigt stått och skrubbat gummimattorna till bilen i badkaret.. Vilken normal brud gör det halv elva en fredagskväll?  :D Måste även köpa nya fälgar till sommardäcken, de ser ju förjävliga ut rent sagt. Äpplet faller inte långt ifrån trädet som man brukar säga.. Jag är väldigt lik min pappa i det avseendet :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

carlssonsofia.blogg.se

You don't know how strong you are until being strong is the only choice you have

RSS 2.0