And Im here again

Det är redan snart oktober. Sjutton vad tiden går fort. Efter mycket strul med diverse saker så verkar det som att det börjar lösa sig. Pedagogikkursen är riktigt intressant, det tråkiga är att det inte direkt är några grupparbeten så man lär känna de som läser samma kurs. Vi sitter tre timmar vid två tillfällen i veckan för att sedan gå hem och läsa igen. Drömmen om att bli lärare ökar med varje dag, dock är jag sjukt studietrött efter C-uppsatsen. Vi får se vad som händer. Men jag känner mest att jag vill börja jobba och tjäna pengar. 4-5 år till med studier känns inte alls lockande.
 
 
Imorgon ska jag träffa Ninni för att äta lite gott och hjälpa henne med körkortsteorin.
 
So long!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

carlssonsofia.blogg.se

You don't know how strong you are until being strong is the only choice you have

RSS 2.0