Ny dag med nya utmaningar

Jag känner mig utvilad och positiv med vad dagen har att erbjuda.Jag har dessutom lärt mig att man ibland måste gå på magkänslan och inte tänka för mycket. Nu är det frukostdags och sedan ska jag iväg till Synsam för att skaffa nya linser. Efter det ska det grävas i kurslitteratur fram tills att jag ska till Friskis :)
 
Och på tal om friskis. Det känns fantastiskt skönt att höra att det börjar synas att jag gått ner i vikt sen jag började träna i augusti. Man blir lätt hemmablind när man ser sig själv i spegeln varje dag. Men måttbandet visar också att det hänt en del. Jag känner mig stark och bekväm i mig själv på ett sätt jag inte gjort på väldigt länge. Nu hoppas jag på att jag kommer kunna sätta på mig en bikini i sommar utan att tycka att det är jobbigt. Fast å andra sidan kanske det blir lika lite bada som förra året då jag badade en eller två gånger på hela sommaren. Det kan ju aldrig vara solsken när man är ledig!
 
Den här bilden är tagen på min och Viktorias roadtrip i sommras :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

carlssonsofia.blogg.se

You don't know how strong you are until being strong is the only choice you have

RSS 2.0