Jag som hade vårkänslor

Då kom det trots allt snö i alla fall, det var inget jag hade beställt. Men vi har nog lyckats bättre än Skåne som tydligen har snöstorm. Här ligger det bara lite snö på backen. Lite sol på det hela så försvinner det. Skulle dessutom bara till optikern igår men kommer hem med ett par nya jeans och en ny tröjja.. tankar om det?
 
Nu är det dock dags att börja göra sig iordning för att ta sig till universitetet för att sitta på föreläsning om veckans tema. Det är dessutom inte långt kvar till C-uppsatsen, och jag är fortfarande inte 100 på vad jag vill ha för objekt. Jag vet i alla fall vilken typ av uppsats jag ska skriva, krisretorik. En tanke är att skriva om hästköttskandalen och jämföra hur IKEA samt Findus har agerat när det kommit ut att det finns hästkött i deras produkter.
 
 
GE MIG SOMMAR!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

carlssonsofia.blogg.se

You don't know how strong you are until being strong is the only choice you have

RSS 2.0