Fantastisk kväll

Vilken härlig kväll det var igår. Även om det är lite dimmigt i minnet. Efter drinklekar med kortlek så började det surra till i huvudet. Frågan är vad som var värst, Tequilan eller Rays redbull/jäger. Kanske blandning av allt man drack under kvällen?
Kul var det, och jag vill tacka alla som deltog och främst J som bjöd in oss till henne :)
 
Idag mår jag bättre än vad förtjänar, och har till och med tagit en powerwalk för att hämta min cykel. Nu kom precis min kinamat som jag beställt via onlinepizza. Sen blir det soffläge igen, med ev sällskap som borde dyka upp om inte allt för länge :D
 
 
Här har vi tre fina tjejer som deltog, och våran värdinna i mitten :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

carlssonsofia.blogg.se

You don't know how strong you are until being strong is the only choice you have

RSS 2.0